اقتصادیبانک و بیمه

رتبه دوم بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات مصوب سفرهای استانی رییس جمهور

مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید شعب الیگودرز، ازنا و دورود ضمن دیدار با منتخب مردم الیگودرز اعلام داشت بانک توسعه تعاون به لحاظ پرداخت تسهیلات مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور رتبه دوم شبکه بانکی را در اختیار دارد.

 

 

مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید شعب الیگودرز، ازنا و دورود ضمن دیدار با منتخب مردم الیگودرز اعلام داشت بانک توسعه تعاون به لحاظ پرداخت تسهیلات مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور رتبه دوم شبکه بانکی را در اختیار دارد.

 

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید شعب الیگودرز مورد استقبال گودرزی منتخب مردم الیگودرز در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

شیخ حسینی در این بازدید اظهار داشت: بانک توسعه تعاون از بانک های تخصصی و توسعه ای شبکه بانکی است که ماموریت اصلی آن حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط با اولویت بخش تعاون است، این بانک در فضایی فعالیت می کند که تجلی و مصداق مهم شعار ابلاغی مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون برنامه های متنوعی برای تحقق شعار ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب در نظر دارد، ضمن آن که کارنامه بانک برای تحقق شعار سال پیشین با مضمون مهار تورم، رشد تولید نیز کارنامه ای روشن و درخشان بوده است.

شیخ حسینی در تبیین عملکرد سال گذشته خاطر نشان کرد: سال گذشته به دو دلیل تکالیف سنگین بانکها برای حمایت از تولید و همچنین لزوم تبعیت از سیاست های درست بانک مرکزی برای کننرل نقدینگی و مهار تورم، سال سخت شبکه بانکی بود، که بانک توسعه تعاون با برنامه و تدبیر، و با تلاش همکاران خدوم در شبکه شعب، عملکردی عالی و اثربخش داشت.

ای می گردد تا در کنار فعالیت توسعه ای و حمایتی خود در راستای خدمت به بنگاه های اقتصادی ، بخش تعاون و مردم با مدیریت نقدینگی ، درآمد و هزینه ها یک بانک کارآمد، اثربخش و سود ده را در نظام بانکی نهادینه نماید.

شیخ حسینی یادآور شد: بانک توسعه تعاون در مدیریت و کنترل مطالبات غیر جاری به رکوردی بی نظیر در شبکه بانکی دست یافته است و شاخص npl را به سطح ۳.۵ درصد رسانده است.

وی توضیح داد: این انضباط نقدینگی و پولی در حالتی است که بانک توانسته کلیه تکالیف خود در قانون بودجه اعم از وام ازدواج جوانان، فرزندآوری، جهش مسکن، تسهیلات تبصره ۱۸، کمیته امداد، بهزیستی و مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور را در بالاترین سطح محقق نماید، بانک در پرداخت مصوبات سفرهای استانی هیات دولت با تحقق حدود ۶۰ درصد رتبه دوم شبکه بانکی را در اختیار دارد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: با افزایش سقف اختیار به شعب و تسهیل گری در تصویب تسهیلات شرایطی پدید آمده تا با پرهیز از پیچیدگی و بروکراسی زائد و سرعت بیشتری در پرداخت تسهیلات و ارتقای سطح رضایت مشتربان پدید آید. همچنین با تخصیص بیشتر به استان‌های کمتر برخوردار و در نظر نگرفتن نسبت مصارف به منابع آنها نسبت به استان‌های برخوردار و بزرگ، کمک به رشد و پیشرفت مناطق کمتر برخوردار را در نظر داشته ایم.

گودرزی متتخب مردم شریف الیگودرز در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل بانک توسعه تعاون و آرزوی موفقیت برای مجموعه بانک گفت: یکی از مهمترین نیازهای منطقه الیگودرز که همان برند سازی است تامین نگردیده است که از مجموعه بانک انتظار می رود با حمایت از تولید کنندگان و تعاونگران این منطقه این معضل رفع گردد، حمایت از بانک مد نظر نمایندگان و منتخبان مجلس هست، باید تلاش کنیم تا با بهره مندی مناسب از ظرفیت سرمایه انسانی در سطوح مدیریتی کشور کمال استفاده در جهت رشد و پیشرفت منطقه پدید آید.بازدید شرکت نوین رول غرب زاگرس

شیخ حسینی طی برنامه بازدید شعبه ازنا، بازدیدی از شرکت نوین رول غرب زاگرس به عمل آورد.

وی در این دیدار گفت: نوین رول غرب زاگرس از مشتریان بسیار خوب شعبه ازنا بوده است که حجم بالایی ضمانت نامه و خدمات اعتباری و بانکی از بانک توسعه تعاون دریافت نموده است، با توجه به نقش مهم شرکت در تولید و اشتغال، همکاران بانک توسعه تعاون تسهیل گری بالایی را برای کمک به تولید شرکت در نظر دارند.

در بازدیدهای شعب الیگودرز، ازنا و دورود؛ صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب، سید مسعود هاشمی نژاد مدیر شعب استان لرستان، معاونین و همکاران استان حضور داشتند. روسای شعب الیگودرز، ازنا و دورود نیز به ارائه توضیحات درباره عملکرد پیشین و برنامه های پیش رو پرداختند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا