اقتصادیبانک و بیمه

رونمایی و امضای تفاهم نامه ۴ محصول جذاب بانک گردشگری

در بازدید رئیس گروه مالی گردشگری از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری صورت گرفت

مراسم رونمایی از توریست‌کارت و توگشت بانک گردشگری و امضای تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری بین این بانک و مجموعه‌های ازکی‌وام و دیجی‌پی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این مراسم که با حضور مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، محمدرضا فهمی، مدیرعامل بانک گردشگری، اعضای هیات مدیره بانک گردشگری و سایر مدیران برگزار شد، توریست‌کارت و توگشت بانک گردشگری به عنوان دو محصول مهم و کاربردی این بانک رونمایی شد. همچنین در ادامه، مراسم امضا تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری بین بانک گردشگری و دو پلتفرم از‌کی‌وام و دیجی‌پی انجام گرفت.

بر اساس این گزارش، توریست‌کارت بانک گردشگری محصول مشترک بین این بانک و شرکت سامانه‌ پایاپای رانک است و توریست‌هایی که به ایران سفر می‌کنند یا ایرانیانی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند می‌توانند از آن بهره ببرند.

توریست‌کارت در فاز اول خود برای توریست‌هایی که وارد ایران می‌شوند این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند از خدمات شبکه پرداخت در ایران استفاده کنند و بدون نیاز به حمل پول نقد از شبکه شتاب بهره گیرند. این کارت در فاز دوم خود، قابلیت استفاده توسط ایرانیانی را دارد که قصد سفر به خارج از کشور دارند و به جای استفاده از پول نقد می‌توانند از این کارت در شبکه پرداختی بانکی مقصد بهره بگیرند.

در بخش دیگری از برنامه‌های شرکت‌های گروه مالی گردشگری، مراسم رونمایی از «توگشت» برگزار شد. بانک گردشگری با توجه به رسالت خود در حوزه گردشگری در بین بانک‌های خصوصی و دولتی در کشور و در پی جلوگیری از واسطه‌گری در این حوزه، اقدام به ارائه محصولی نوآورانه برپایه زنجیره تامین مالی و تکمیل ارزش به کسب‌وکارها و فعالین این بخش با عنوان «توگشت» کرده است. این محصول با کنار هم قراردادن خدمات مالی و اعتباری و نیز خدمات گردشگری اصلی، به صورت B2B، گامی تاثیرگذار در این بخش برداشته است. سرویس تامین مالی تخصصی موجودی (Specialized Inventory Finance) راه‌حلی نوآورانه به طور خاص در حوزه گردشگری است که با ارائه طیفی از راه‌حل‌ها برای تامین مالی کالای گردشگری در سراسر زنجیره تامین از خرید بلیت و رزرو هتل در گام فعلی تا سایر پرداخت‌های مرتبط را پوشش می‌دهد.

همچنین، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، آیین امضای تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری بین بانک گردشگری با پلتفرم‌های ازکی‌وام و دی‌جی‌پی انجام شد. ازکی‌وام و دیجی‌پی به عنوان پلتفرم‌های فروش اقساطی به صورت آنلاین، زمینه‌های دریافت تسهیلات بانکی را به صورت آنلاین و آسان‌ فراهم کرده‌اند و بانک گردشگری تلاش خواهد کرد به لحاظ فنی، تامین مالی فروشندگان کالا و جذب مشتری در کنار این دو پلتفرم باشد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 1401، از 23 تا 26 بهمن 1402 از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا