اجتماعیمسکن و شهرسازی

ساخت ۴ میلیون مسکن در دولت سیزدهم با تهاتر زمین و نفت

نماینده وزیر راه و شهرسازی در حوزه امور نهضت ملی مسکن گفت: برای حل مشکلات مالی ساخت مسکن در حال تهاتر زمین و نفت با مصالح و تجهیزات هستیم تا شرکت های خصوصی در این زمینه ورود کنند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد روز ، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری هفته دولت با اشاره بر آخرین رویدادهای شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، گفت: ۱۰ هزار و ۴۶ واحد تکمیل و آماده سکونت شده است که البته برای آماده‌سازی و تحویل واحدهای بیش از این آمار آمادگی داشتیم اما با توجه به تأکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بدون واحدها بدون نقص باشند به همین منظور افتتاح واحدها با تأخیر صورت گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: در هفته دولت ۲۰ هزار واحد مسکن مهر و تعدادی واحد در نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده خواهد شد و یکی از تکالیف مهم ما در شهرهای جدید توجه به پروژه‌های زیربنایی و روبنایی با اولویت مراکز مذهبی، آموزشی و درمانی در دستور کار قرار داشته است.

ساخت ۴ میلیون مسکن در دولت سیزدهم با تهاتر زمین و نفت

دکتر حسن تیزمغز نماینده وزیر راه و شهرسازی در حوزه امور نهضت ملی مسکن در گفت‌وگو با مهر با تاکید بر مشخص شدن قیمت نهایی طرح نهضت ملی مسکن، گفت: قیمت تمام شده واحدهای مسکونی، یکی از مهم‌ترین مسائل ساخت مسکن است که این موضوع هنوز مشخص نیست این قیمت چقدر است از ۶.۸ تا ۱۸ میلیون این رقم صحبت شده و باید برای این معضل فکری کنیم.

نماینده وزیر راه و شهرسازی در حوزه امور نهضت ملی مسکن گفت: برای حل مشکلات مالی ساخت مسکن در حال تهاتر زمین و نفت با مصالح و تجهیزات هستیم تا شرکت‌های خصوصی در این زمینه ورود کنند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا