اقتصادیبانک و بیمه

سعید توتونچی ملكی عضو هیات مدیره بانك صنعت و معدن شد

سعید توتونچی ملکی با حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، به سمت عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در حکم صادره برای وی آمده است: « نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مصوبه مورخ 25/11/1402 مجمع عمومی بانک صنعت و معدن، به موجب این حکم به سمت عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن منصوب می‌شوید.
امیدوارم در سایه عنایت پروردگار بلند مرتبه، با همفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک صنعت و معدن و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی کشور، پیروز و سربلند باشید.
همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.»
گفتنی است، سعید توتونچی ملکی با مدرک تحصیلی دکترای علوم اقتصادی، پیش از این رییس امور برنامه و بودجه استان ها در سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و در سنوات قبل نیز مسؤلیت هایی نظیر معاونت حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، مدیر کلی دفتر امور استان های وزارت امور اقتصادی و دارایی و پژوهشگر ارشد و عضو هیأت علمی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا