اجتماعیاشتغالتعاون و کارآفرینیشهری

طرح‌های اشتغال‌زایی برکت وارد دنیای بله می‌شوند

اولین امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت در سال ۱۴۰۲

مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد برکت و شرکت داده‌ورزی سداد امروز به امضا رسید

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شرکت داده ورزی سداد امروز با حضور دکتر محمد ترکمانه و دکتر حمیدرضا احمدیان برگزار شد.

به گزارش اقتصادروز در ابتدای این مراسم مرتضی نیازی معاون طرح اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت خلاصه‌ای از اقدامات بنیاد برکت در سال گذشته را ارائه کردند همچنین اطلاعاتی در خصوص درگاه واحد اطلاع‌رسانی در مناطق روستایی و خدمات جامعی که در حوزه اشتغال‌زایی و سایر خدمات ارائه می‌کند بیان کردند.

در این مراسم دکتر محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه بله و بام است و ما از این ظرفیت‌ها می‌توانیم در حوزه اشتغال و قرض‌الحسنه با ایجاد مدل تامین مالی جدید استفاده کنیم گفت: امسال بر دو موضوع اقتصاد دریا محور و امنیت غدایی تمرکز کرده‌ایم و حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد برکت بیان کرد: زنجیره آبی، اقتصاد دریایی، آبزیان و شیلات همچنین ایجاد زنجیره سبز کشاورزی و استفاده از دانش روز و افزایش متراژ گلخانه‌ها را امسال به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد چراکه این اقدامات به صورت خرد قابل توسعه است.

ترکمانه بیان کرد: تا پایان امسال امیدوار هستیم اتفاقات خوبی را در حوزه‌های اشتغال‌زایی رقم بزنیم و در این بخش باید از فناوری‌های روز دنیا استفاده کنیم چرا که این اقدامات از جمله پروژه‌های است که در آن سود آوری بسیاری وجود دارد و امسال در این حوزه برنامه‌های خوبی را تعریف کرده ایم.

ترکمانه بیان کرد: مجموعه سداد تامین مالی و اتفاقا ت خوبی را در حوزه اشتغال‌زایی رقم زده است.

در ادامه این برنامه دکتر حمیدرضا احمدیان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در حوزه اشتغال‌زایی را امروز به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد گفت: امروزه بسیاری از مردم برای انجام کوچکترین امور خود و همچنین برای بهتر چرخیدن چرخ اقتصاد نیاز به استفاده از تکنولوژی و فضای مجازی دارند.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های که در بستر فناوری‌های اطلاعات فراهم شده می‌توانیم به صورت هوشمند و فناورانه فضای را محیا کنیم که مردم در حوزه کسب وکارهای خرد بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

او گفت: تمرکز بر جذب منابع مردم در حوزه اشتغال برای اقتصاد مردمی و همچنین ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش خود می‌تواند فرصت‌های بسیاری را فراهم کند.

احمدیان گفت: صندوق‌های قرض الحسنه در روستاها خود تاکنون توانسته در حوزه اشتغال‌زایی به ویژه در حوزه اشتغال خرد بسیار موثر باشد

گفتنی است تفاهم نامه همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) وشرکت داده ورزی سداد در راستای تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات بیمه‌ای سامانه‌ی فروش آنلاین شرکت بیمه برکت (بیمه یاب) در بستر سامانه‌های هلدینگ سداد منعقد خواهد شد.

استفاده از بستر سامانه بله در تبلیغات و بازاریابی محصولات طرح‌های اشتغال زایی، مشارکت در ارایه بیمه‌های نوین نظیر حوزه فناوری، نوآوری و دانش بنیان و … استفاده از بسترهای طرفین در جذب مشارکت مالی خیرین از جمله موضوعات این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا