اجتماعیشهری

قالیباف از لیست جبهه متحد انقلاب خارج شد

جبهه متحد انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بنا بر درخواست قالیباف، نام او از فهرست جبهه متحد انقلاب اسلامی خارج می‌شود؛ احمد نادری جایگزین قالیباف در این فهرست شد.

به گزارش اقتصاد رور از ایسنا، متن بیانیه سوم جبهه متحد انقلاب اسلامی با عنوان « اصلاح فهرست و حذف نام قالیباف علیرغم میل باطنی» به شرح زیر است:

«با عنایت به درخواست نمایندگان آقای دکترقالیباف، مبنی بر اینکه ایشان رضایت ندارد در فهرست جبهه متحد انقلاب اسلامی باشند؛ نام‌شان حذف شد. بر اساس رویکرد جبهه متحد انقلاب اسلامی که معرفی تمام ظرفیت‌های جبهه انقلاب است؛ امیدوار بودیم که با حضور محمدباقر قالیباف، جریانی که درصدد انشقاق و چنددستگی جبهه انقلاب برآمده، نتواند به این مسئله دامن بزند. با این حال علیرغم آنکه تمایلی به حذف نام دکتر قالیباف از لیست نداشتیم، مجبور به این اقدام شده‌ایم.

بر همین اساس کانال اطلاع رسانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که محمدباقر قالیباف فقط در لیست اصلی جبهۀ انقلاب حضور دارد و در هیچ لیست فرعی‌ حضور ندارد.

 به دنبال انتشار لیست جبهه متحد انقلاب اسلامی و گنجاندن نام قالیباف در این فهرست، اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی محمدباقر قالیباف به شرح زیر صادر شد:

«به اطلاع مخاطبان گرامی می‌رسانیم محمدباقر قالیباف، ضمن تشکر از همه گروه‌های علاقمند به ایشان، از همه لیست‌های فرعی که به جبهۀ انقلاب نسبت داده می‌شوند خواسته است نام او را از فهرست‌های خود  حذف کنند. بنابراین محمدباقر قالیباف تنها در لیست اصلی جبهه انقلاب حاضر خواهد بود که ماحصل اجماع فرآیندی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهۀ پایداری است.

همچنین از همه متدینین و انقلابیون می‌خواهیم برای اینکه اقدامات مجلس انقلابی موردتأیید رهبر معظم انقلاب در مجلس دوازدهم به خروجی‌های ملموس خود برسد، لیست اصلی جریان انقلاب را به دست اطرافیان خود برسانند تا لیست‌های فرعی باعث تفرق آرا نشوند.»

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا