اقتصادیبانک و بیمه

قدردانی بانک مرکزی از عملکرد بانک سامان در بازار بین بانکی

بانک مرکزي از همراهی و همکاري بانک سامان در بازار بین بانکی قدرداني کرد. به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی بانک سامان، سرپرست اداره اعتبارات بانک مرکزی در پیام خود آورده است: «مراتب قدردانی و تشکر مسئولان بانک مرکزی از آن بانک، به جهت همکاری شایسته و همراهی در پیشبرد سیاست‌های بانک مرکزی اعلام می‌نماید.»

براساس این گزارش، حضور موثر بانک سامان در بازار بین بانکی و حرکت بر مسیر قانون و ابلاغیه‌های بانک مرکزی به عنوان نهاد حاکم بر بازار همواره مورد توجه مسئولان بانک مرکزی قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، بانک سامان پیش از این نیز به دلیل نقش موثر در ارایه خدمات ارزی، تسهیلات به واحدهای تولیدی در راستای #حمایت_از_تولید_ملی و راه‌اندازی سامانه ملی چکاوک با قدردانی مقامات روبه‌رو شده است.

لوح و تندیس سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به بانک سامان اهدا شد

در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی نشریه سامان جایزه برترین مصاحبه را ازآن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در مراسم اعلام نتایج این جشنواره که عصر دیروز در هتل ارم تهران برگزار شد، نشریه سامان رتبه بخش مصاحبه را کسب کرد.

این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش‌های هتل بزرگ ارم برگزار شد.

در مراسم پایانی این جشنواره دکتر علی دارابی معاون سازمان صداوسیما و دکتر محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنرانی کردند.

گفتنی‌است، نشریه سامان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نشریات بانک‌های خصوصی در 64 صفحه تمام رنگی، در طول 14 سال اخیر بدون وقفه و با سردبیری دکتر ناصر بزرگمهر منتشر شده و تاکنون یکصدوسی‌ودوشماره آن در دسترس هموطنان قرار گرفته است.

کارت اعتباری جدید بانک سامان برای خرید لوازم خانگی ایرانی

بانک سامان در راستای #حمایت_از_کالای_ایرانی کارت اعتباری ویژه خرید لوازم خانگی ایرانی صادر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، با استفاده از این کارت، تمام اشخاص حقيقی شامل پرسنل و بازنشستگان سازمان‌های دولتی، سپرده‌گذاران بانک سامان و نيز افرادی که برای دريافت اين کارت به جمع مشتريان بانک می‌‌پيوندند، امکان خريد اقساطی کالا‌‌های صوتی- تصويری و خانگی از تمام فروشگاه‌های‌ مجاز اسنوا در سراسر کشور یا درگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد را خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، بانک سامان برای فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی، سود این کارت اعتباری را کمتر از سود سایر خدمات مشابه درنظر گرفته است.

این گزارش می‎‌افزاید، سقف اعتبار این کارت اعتباری 300 میليون ريال (30 ميليون تومان) است و برای هر مشتری فقط يک کارت صادر می‌شود.

گفتنی است، متقاضیان دریافت ‌کارت اعتباری اسنوا می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با شماره 6422-021 مرکز سامان ارتباط تماس بگیرند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا