اجتماعیشهری

مشکلات قضایی تولید کنندگان رفع می شود

وزیر دادگستری تاکید کرد :

میترا یزدچی

امیرحسین رحیمی ، وزیر دادگستری ، در حاشیه جلسه هیات دولت در رابطه با برنامه این وزارتخانه برای تحقق شعار سال جاری با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم » گفت : یکی از کارهایی که در این رابطه می شود انجام داد و پیگیری آن توسط وزارت دادگستری مهم است رفع مشکلات قضایی تولید کنندگان است .

وی با بیان اینکه تولید کنندگان ممکن است به علل مختلف پرونده‌های قضایی داشته باشند افزود : گاهی اوقات اشخاص از یک تولید کننده طلب دارند و رای محکومیت او را می‌گیرند. این افراد محق هستند و باید طلبشان وصول شود اما این وصول طلب نباید با توقیف اموال و تجهیزات مربوط به تولید آن تولیدکننده باشد تا وصول آن تولید را متوقف کند .

بر همین اساس یکی از کارهایی که امسال می شود در راستای اجرایی کردن شعار سال در این رابطه انجام داد این است که به هیچ وحه اجازه داده نشود وصول مطالبات تولید کنندگان منجر به تعطیلی کارخانه یا کارگاه آنها شود.رحیمی موضوع دیگر مربوط به این امر را در وزارت دادگستری در رابطه با تعزیرات خواند و اظهار داشت : بعضاً کارخانجات و تولید کنندگان ممکن است گزارشاتی را راجع به تخلفات تعزیراتی داشته باشند اما ما باز هم در این رابطه باید طوری عمل کنیم که هم با فرد متخلف برخورد شود و هم کارخانه تعطیل نشود .

وزیر دادگستری یاد آور شد : گاهی اوقات ممکن است حتی مدیر یک شرکت تولیدی مرتکب جرم شده ، بازداشت شده ، محکوم شود یا حبس برود در این موارد نیز باید با آن طوری برخورد کنیم که به تولید لطمه نخورد . در مجموع امسال موضوعات قضایی که به تولید کنندگان مرتبط می‌شود در راستای اجرای شعار سال موجب تعطیلی کارخانجات نخواهد شد .

حضور وزیر دادگستری در راهپیمایی روز قدس

روز گذشته نیز امیر حسین رحیمی ، وزیر دادگستری ، در کنار مردم روزه دار و استکبار ستیز تهرانی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد . تصاویر حضور وی به شرح دیل است .

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا