اجتماعیشهریگزارش ویژه

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان ایزدی

رئیس  جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی، را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت گفت.

به گزارش اقتصاد روز از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر «محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی» تصریح کرد: این مادر فداکار و صبور در دامان پاک خود فرزندانی دلیر و شجاع تربیت و با اخلاص برای دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب و حراست از کیان کشور روانه میدان جهاد نمود و یاد و نامش را در دفتر زرین فرهنگ و ایثار این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

متن پیام رئیسی جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس، موجب تاثر خاطر شد.

این مادر فداکار و صبور در دامان پاک خود فرزندانی دلیر و شجاع تربیت و با اخلاص برای دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب و حراست از کیان کشور روانه میدان جهاد نمود و یاد و نامش را در دفتر زرین فرهنگ و ایثار این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان فارس به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا