بهداشت و درمانشهری

کنفرانس جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور ایران در ژاپن برگزار شد

بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی مبارزه با مواد مخدر، روزهای پنجشنبه و جمعه به میزبانی پلیس ژاپن و با حضور نماینده جمهوری اسلامی ایران در توکیو برگزار شد.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ایرنا، ایرنا در این کنفرانس نمایندگانی از پلیس و نهادهای مبارزه با مواد مخدر کشورهای مختلف از سراسر جهان شرکت کردند این کنفرانس از بیست و پنج سال قبل به صورت سالیانه به میزبانی پلیس ژاپن برگزار می شود.

سرهنگ «یوسف موسی پور» افسر رابط پلیس جمهوری اسلامی ایران در چین در این کنفرانس شرکت و گزارشی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر در سال ۲۰۱۹ ارائه کرد.

در این گزارش ضمن تشریح وضعیت کشت و تولید مواد مخدر در منطقه و راه های ترانزیت آن و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر در مرزها، کشفیات مواد مخدر شامل بیش از ۸۰۰ تن انواع مواد مخدر و همچنین چندین مورد از کشفیات مهم به مقصد کشورهای اروپایی را بصورت موردی برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

کنفرانس مذکور با سخنان کمیسر ژنرال «ماتسوماتو میتسوهیرو» رئیس پلیس ژاپن آغاز بکار کرد او با اشاره به تولیدات روز افزون مواد مخدر در جهان و صنعتی شدن مواد مخدر، بر همکاری نیروهای مبارزه کننده با مواد مخدر در سطح بین الملل تاکید کرد.

سرهنگ یوسف موسی پور در حاشیه کنفرانس با رئیس پلیس ژاپن ملاقات کرد و آمادگی پلیس جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری های بین المللی در مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد.

رئیس پلیس ژاپن نیز در این دیدار به نقش مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر در سطح بین الملل اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا