حمل و نقلخودروصنعتصنعت و تجارت

بارز بزرگترین تایرساز دانش بنیان در کشور شد

تاپیکو پیشتاز در اقتصاد دانش بنیان

در راستای سیاست های تحولی در حوزه اقتصاد دانش بنیان در شستا، هشت محصول دیگر از مجموعه تایرهای تولیدی گروه صنعتی بارز موفق به کسب گواهی دانش بنیان شد.

به گزارش اقتصاد روز از شستا رسانه ، به تشخیص کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، ۸ محصول گروه صنعتی بارز موفق به کسب گواهی دانش‌بنیان شده است.

با این دستاورد این شرکت در مجموع با ۱۳ تایر در تمامی گروه محصولات تولیدی به عنوان بزرگترین تایرساز دانش‌بنیان کشور شناخته شود.

تأیید این ۸ محصول در کنار ۵ محصول قبلی، سبب شده است تا بارز دارای بیشترین تعداد محصولات دانش‌بنیان در بین تمامی شرکت‌های تایرساز داخلی و تنها شرکت دارنده تأییدیه دانش‌بنیان در تمامی گروه محصولات صنعت تایر باشد.

لیست محصولات دانش‌بنیان این شرکت به شرح زیر است:

۱) SUV ۲۶۵/۶۵R۱۷ S۶۳۰

۲) SUV ۲۳۵/۶۵R۱۷ S۶۷۳

۳) SUV ۲۳۵/۵۵ R۱۹ S۶۷۳

۴) PCR ۱۸۵/۶۵R۱۴ P۶۴۸

۵) PCR ۱۸۵/۶۵R۱۵ P۶۴۸

۶) PCR ۱۸۵/۶۵R۱۵ P۶۸۰

۷) HP ۲۰۵/۶۰R۱۴ P۶۱۰

۸) HP ۲۰۵/۶۰R۱۵ P۶۱۰

۹) UHP ۲۲۵/۴۵ R۱۸ P۶۸۵

۱۰) TBR ۲۹۵/۸۰R۲۲.۵ HB۸۲۰

۱۱) TBR ۳۱۵/۸۰R۲۲.۵ HD۸۲۲

۱۲) TBR ۳۸۵/۶۵R۲۲.۵ HT۸۷۴

۱۳) TBR ۱۲.۰۰ R۲۴ H۸۶۲ ON/OFF

گروه صنعتی بارز با رویکرد دانش‌محور و توجه به اصول تحقیق‌ و توسعه و نوآوری خود در سال‌های اخیر سبب شده است تا این گروه یکی از نقش‌آفرینان فعال زیست‌بوم نوآوری با هدف عمق‌بخشی به اقتصاد دانش‌بنیان باشد.

بر اساس این گزارش؛ گروه صنعتی بارز برای نقش‌آفرینی فعال در تکمیل زنجیره ارزش و زیرساخت‌ این نوع حمل‌ونقل، از تایر رادیال باری-اتوبوسی بارز با سایز ۲۹۵/۸۰R۲۲.۵ که اخیراً تأییدیه دانش‌بنیان دریافت کرده است، در اتوبوس برقی شرکت ایران‌خودرو دیزل مورد استفاده قرار گرفته است.

هدف‌گذاری مدیر عامل تاپیکو برای صادراتی شدن محصولات بارز

گفتنی است دکتر بابک افقهی ، مدیرعامل تاپیکو پیش از این ضمن حضور در مراسم سی‌ و‌ هشتمین سالروز تاسیس گروه صنعتی بارز با تاکید بر اینکه برنامه های توسعه بازار و توسعه محصول باید در دستور کار مجموعه بارز قرار گیرد و با قدردانی از تولید بیش از 160 نوع لاستیک در گروه صنعتی بارز اظهار امیدواری کرد که این مجموعه با اقدامات خود نه تنها کشور را از واردات لاستیک ماشین‌آلات معدنی بی نیاز بلکه بخشی از محصولات و تولیداتش را نیز صادر کند .

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا