صنعت و تجارتنفت و انرژی

برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و آتش نشانی HSE باید کوشید

مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به افزایش سطح فرهنگی و آموزش ایمنی در شرکت های تابعه و بر لزوم رعایت الزامات HSE تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از  اکوپرس، وی گفت مدیران درتمامی سطوح باید فرهنگ HSE را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی سرلوحه کار خود قرار دهند و لزوم شناسایی خطرات،ارزیابی ومدیریت ریسک های ناشی ازفرآیند ها ، فعالیت ها وشیوه های مدیریت حرفه ای موردتوجه خاص قرارگیرد و با بالا بردن سطح تجهیزات ایمنی بتوانیم احساس امنیت را افزایش داده ومحیط امنی را برای تلاش و فعالیت همه پرسنل فراهم نماییم .

رسول اشرف زاده گفت: براي پاسخگويي به نيازها، بازنگري و تقويت ساختار سازماني HSE در حوزه ستادي و شركتهاي تابعه ضروري است و بايد با تجزيه و تحليل حوادث پرتكرار و شناسايي علل و عوامل آن نسبت به پيشگيري از وقوع و تكرار اين گونه حوادث در آينده جلوگيري كرد.

وی گفت :در بین شرکت های زیر مجموعه پترول،پتروشیمی لردگان با بیش از 24 میلیون نفر ساعت و پتروشیمی ایلام با بیش از 7 میلیون نفر ساعت به رکورد کار بدون حادثه ناتوان کننده دست پیدا کردند که این نشانی آشکار از توجه به تعالی و نهادینه شدن فرهنگ مثبت HSE در مجموعه کارکنان است و این سرآمدی در واقع حاصل کار گروهی و تعامل سازنده تمامی کارکنان و کار تیمی تک تک همکاران در واحد HSE است.

مهندس اشرف زاده در پایان از آتش نشانان و امدادگران قدردانی کرد و هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی را به کلیه همکاران واحد HSE تبریک گفت واظهار امیدواری کرد تا در تامین ایمنی و حفظ جان و سلامت خود و همکاران سربلند و پیروز باشید.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا