اجتماعیشهری

برج آزادی میزبان هنرمندان پیشکسوت نمایشی و موسیقی شد

سرویس فرهنگ و هنر؛ هنرمندان پیشکسوت سینما و موسیقی، استاد اسماعیل خلج، سوسن اصلانی و احمد عزیز از نماد ملی کشور بازدید کردند.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از روابط عمومی برج آزادی، اساتید هنرمند پیشکسوت پس از دیدار دوستانه با سید عباس عظیمی رئیس مجموعه برج آزادی از حضور ایشان در این مجموعه ابراز خوشحالی و خرسندی نموده ودر راستای پیشبرد اهداف و سیاست‌های برنامه‌های فرهنگی و هنری برج اعلام همکاری کردند.
اساتید با بداهه خوانی یک قطعه موسیقی در سالن اصلی برج آزادی به این دیدار خاتمه دادند که می‌توانید آن را در اینستاگرام برج و در کانال تلگرامی ” صدر نشینان هنر ” مشاهده نمایید.
اسماعیل خلج نمایش‌نامه نویس، فیلم‌نامه نویس، کارگردان و بازیگر، سال 1315 در شهر آستارا متولد شد. اسماعیل خلج از سال (1337) با بازی در فیلم «یکی بود یکی نبود» رحیم روشنیان وارد عرصه‌ی سینما شد. از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به بازیگری در سریال یک تکه نان، سریال شهریار و سریال پنجمین خورشید اشاره کرد.
سوسن اصلانی متولد بهمن 1326 در تهران، نوازنده و اولین رهبر ارکستر زن در ایران می باشد. ایشان نوازنده سنتور نیز می باشد و فارغ التحصیل از هنرستان موسیقی ملی در رشته سنتور است. او موسیقی را نزد استادانی چون فرامرز پایور و محمد حیدری و همسرش حسین دهلوی موسیقیدان و آهنگساز پیشکسوت موسیقی، رهبر ارکستر ایرانی و رئیس هنرستان موسیقی ملی ایران آموخته است .
احمد عزیزی متولد ۱۳۳۶ دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواننده گروه کر دفتر موسیقی تالار وحدت و رهبر گروه کر نوای شباهنگ و همچنین هنرمند هنر آئینی سنتی شبیه خوانی(تعزیه ایران) و سرپرست گروه تعزیه حضرت سیدالشهدا می‌باشد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا