اجتماعیمیراث فرهنگی

برگزاری اولین دوره مسابقات قرانی توسط کانون قرآن رضوی منطقه ۱۱

اولین دوره مسابقات قرانی با همت کانون قرآن رضوی منطقه ۱۱ در حسینیه قائم آل محمد ( دهملایی ها )  ، بعنوان یکی از مراکز فرهنگی فعال منطقه 11 تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصاد روز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، نفیسه عزیززاده ، مسئول کانون قرآن رضوی منطقه ۱۱ ، با اعلام این خبر افزود : امسال ما به حول و قوه الهی به مناسبت دهه مبارکه فجر اولین دوره مسابقات و جشنواره قرآنی را در منطقه برگزار کردیم که با استقبال زیادی از سوی شرکت کنندگان مواجه شد بر همین اساس و با توجه به ایام تعطیلات مدت شرکت در مسابقات را تمدید کردیم و به سوم اسفند ماه موکول شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات صرف نظر از سن برای بانوان برگزار شده است افزود : این دوره از مسابقات در رشته های مختلف قرانی شامل حفظ 5 ، 10 ، 20 و کل قران ، صوت و لحن ، ترتیل ، هنری و پژوهشی برگزار شد .

عزیززاده در رابطه با نفرات برگزیده این مسابقات نیز بیان کرد : در پایان این مسابقه نفرات اول تا سوم در تمام بخش ها با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شدند .

وی با اظهار امیدواریم برای برگزاری هر ساله این مسابقات گفت : ما امیدواریم این مسابقه از این پس هر ساله برگزار شود و بخصوص شرکت کنندگان نوجوان را بیش از بقیه برای استمرار این راه تشویق می کنیم .

مسئول کانون قرآن رضوی منطقه ۱۱ با اشاره به برگزاری کلاسهای قرانی در منطقه 11 نیز گفت : ما به لطف خداوند متعادل و امام رضا (ع) کلاس‌های آموزش قران مان را نیز آغاز کردیم از جمله سرکار خانم زهرا اکبری در حال حاضر کلاس تدبر در قران را دارند و روی سوره مبارکه انعام کار می کنند . ما همچنین همزمان با این کلاسهای ، ضمن بازدید از مدارس با نوجوانان ارتباط برقرار می کنیم و برایشان کلاسهای حضوری و مجازی حفظ قران کریم را آغاز کرده ایم . کلاس مهد الرضا هم داریم که تا الان در مسجد شیشه برگزار می شد همچنین با حسینیه شهدای قهرود نیز صحبت کردیم تا از این پس این کلاسها علاوه بر مسجد شیشه در این حسینیه نیز برگزار شود .

 

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا