اجتماعیشهری

همایش بزرگ انجمن هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور در آستانه نیمه شعبان

همایش بزرگ انجمن هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور، شامگاه سه شنبه در آستانه فرخنده عید نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد روز از روابط عمومي انجمن‌ هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور در این نشست که با حضور جمعی از روحانيون، خانواده‌هاى معزز شهدا و ايثارگران، نخبگان، كار آفرينان و تولیدکنندگان برگزار شد، جمعی از مسئولان از جمله جناب آقاى شوشترى، رییس حوزه ریاست مجلس شوراى اسلامى نیز حضور داشتند‌.

در ابتدای این مراسم که همزمان با روز ولادت حضرت على اكبر (روز جوان) و در آستانه ولادت امام عصر حضرت مهدی (عج) برگزار شد، فعالان بخش تولید و کارآفرینان به بیان مشكلات و راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

در ادامه جمعی از جوانان در فضایی كاملا صميمانه نسبت به طرح برخى از سوالات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر ضرورت رسيدگى عاجل مسئولان به حل مشكلات معيشتى و اقتصادى مردم عزيز  و  تسريع در حل مشكلات توليدكنندگان تاكيد کردند که جناب شوشترى با استماع کلیه نقطه نظرات و مباحث مطرح شده و پاسخگویی به سؤالات حاضرين ابراز امیدواری کردند با انجام هماهنگی‌های لازم زمینه برگزاری هر ماهه اين جلسات با حضور نمايندگان محترم و هر چهار ماه یکبار با حضور شخص رئيس محترم مجلس شوراى اسلامى را فراهم کند كه اين امر مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

در پایان، جواد كلاهدوزان، دبیرکل انجمن با تشكر از تمام حاضران كه به رغم دعوت ناگهانی و فاصله کوتاه دعوت تا برگزاری نشست استقبال بى نظيرى از این همایش داشتند، اين حضور گرم را نشان‌دهنده عشق به وطن و نظام دانستند و خواستار توجه جدى مسوولان و   تسريع در حل مشكلات مردم عزيز شدند.

وی همچنين با تاكيد بر اينكه به لطف خدا در يازدهم اسفند ماه با حضور گسترده مردم در پاى صندوق هاى راى شاهد حماسه ديگرى خواهیم بود ابراز امیدواری کرد که نمايندگان نيز بعد از راهیابی به مجلس در عمل نشان دهند که قدردان مردم خوب ایران هستند.

کلاهدوزان سخنان خود را با دعا برای سلامتی و طول عمر پربرکت مقام معظم رهبری، درود به روان پاک امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان سلحشور حرم و تقدیر و آرزوی سلامتی جانبازان و ایثارگران و تمامی مرزبانان نظام مقدس جمهوري اسلامى ايران على الخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) به پایان برد .

 

                                                   

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا