اقتصاد مقاومتیاقتصادی

تحقق اشتغال و رضایتمندی در شرکت ” تدارک “

مدیرعامل شرکت ملی خدماتی تدارک از راه اندازی صندوق تأمین آتیه برای نیروهای شرکتی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از ریال نیوز حجت الله لطفی  از راه اندازی صندوق تأمین آتیه شرکت ملی خدماتی تدارک خبر داد و افزود : در حال حاضر مجموع نیروهای شرکت بيش از ۷ هزار و ۲00 نفر است که با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته در آینده نزدیک این تعداد به ۹ هزار نفر خواهد رسید.

وی با بیان این که حدود ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از نیروهای شرکت ملی خدماتی تدارک در بانک ملی ايران فعالیت می کنند اظهار داشت : این شرکت توانسته است با توجه به سابقه ۲۵ ساله خود علاوه بر بانك ملي ايران بخشی از نیروهای انسانی شرکت های بانك توسعه صادرات، موسسه آموزش بانكداري ايران، صرافي بانك ملي ايران، موسسه همياري كوثر، بيمارستان بانك ملي و شركت آب و فاضلاب را نیز تأمین ‌کند، از افتخارات شركت تدارك اين است كه كمترين تعداد شكايت هاي شغلي و دعواهاي كارگري را دارد كه تقريبا نزديك به صفر است، بنابراين مي توان گفت بكارگيري نيروهاي اين شركت همراه با رضايتمندي و ارتقاء مهارتهاي شغلي همكاران است كه جا دارد از مساعدت هاي بانك ملي ايران و تلاش همكاران خوب شركت قدرداني و تشكر نمايم.

شرکت ملی خدماتی تدارک از نظر حقوقی یک شرکت خصوصی است که سال ۶۴ توسط بانک ملی تاسیس و سال ۷۵ به وسیله موسسه همیاری کوثر خریداری شده است.

وی فعالیت شرکت را در بخش هاي تأمین منابع انسانی، امور پول رسانی، ارسال و مراسلات و بازرگانی برشمرد و افزود : بحث آموزش نیروی انسانی برای شرکت اهمیت ویژه‌ای دارد که حتي در شرايط كرونايي با استفاده از فضاي مجازي، همچنان آموزش ها برقرار بود و همكاران آموزشهاي لازم را فرا مي‌گرفتند.

وی در ادامه با بیان این که سازمان هایی که متعالی هستند قطعا با نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه به این تعالی سازمانی می‌رسند گفت: تمام نيروهاي اين شرکت آموزش های اولیه بدو خدمت را طي كرده اند و به دنبال آموزش های تکمیلی پرسنل هستیم. به طوری که برای راننده‌ها آموزش های تخصصی رانندگی، فنی و امنیتی هم در نظر گرفته ایم.

لطفی همچنین خدمات پول رسانی با ۲۵۰ خودرو مجهز به دوربین ، GPS و رصد لحظه ای را از دیگر فعالیت‌های شرکت ملی خدماتی تدارک عنوان کرد و گفت : روزانه ۴۵۰ نیروی حفاظتي اعم از نيروهاي انتظامي و شركت‌هاي داراي مجوز از نيروي انتظامي، امنیت خودروهای پول رسان را تأمین می کنند و این درحالی است که برای محموله‌های خاص در شهرستان‌ها علاوه بر اكيپ‌هاي دائم حفاظتي از نيروهاي اسكورت نيز در مواقع مورد نياز استفاده مي‌گردد. و ماهانه از خدمات حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار نفر نیروهای حفاظتي استفاده مي‌كنيم كه اين همكاري خوب و صميمانه جاي قدرداني و تشكر دارد.

لطفی از ورود شرکت تدارک به حمل محموله‌های طلا و ارز خبر داد و ضمن موفقيت آميز خواندن اين اقدام، براي همکاری با صرافی‌ها برای انتقال ارز بانك‌ها، صرافي ها و موسسات بانكي و اعتباري اعلام آمادگي كرد.

لطفی با بیان این که شرکت تدارک در زمینه ترخیص کالا صاحب برند است سوابقي از كارنامه كاري اين شركت در اين زمينه را ارائه كرده و افزود : این شرکت براي انجام امور واردات و صادرات و ارسال مراسلات سایر بانک ها و شر كت ها در سراسر کشور آمادگي كامل دارد .در همين راستا علاوه بر كارت بازرگاني، موفق به كسب چندين گواهي ISO از مبادي نظارتي شده‌ايم كه نشانگر توانمندي و حركت موفق شركت در چهارچوب قوانين مي باشد.

وی از تدوین برنامه هاي بلند مدت برای پوشش ریسک های مرتبط به کسب و کارهای شرکت در آینده خبر داد و تصریح کرد : ریسک بازار، ریسک عملیات ، رضایتمندی ذینفع های شرکت و تنوع پورتفوهای درآمدی برای تداوم فعاليتهاي شرکت از جمله موضوعات برنامه‌ها مي باشد.

لطفی همچنین به روز رساني طبقه بندی مشاغل را از دیگر اقدامات شرکت عنوان کرد و افزود : قراردادهای ما تابع قوانين مربوطه از جمله قانون وزارت کار است در این راستا با همکاری شركت هاي طرف قرارداد توانستیم طبقه بندي مشاغل را با موفقيت اجرا كنيم كه در اثر آن نیروهای خدماتی از گروه یک به گروه ۴ ارتقا پيدا كردند.

مدیرعامل شرکت ملی خدماتی تدارک در ادامه به افزايش قرادادهاي تامين نيروي انساني با شركت هاي مختلف اشاره كرده و گفت : ما به دنبال كسب درآمد از بخش نيروي انسانی نیستیم و هر پولی که از کارفرما دریافت می کنیم را برای نیروی انسانی شاغل هزینه می کنیم و درآمد شرکت از محل فعالیت‌های ديگر شركت در چهارچوب اساسنامه  تأمین می شود.

 

شايان ذكر است، اين شركت فاقد مطالبات معوق بوده و بر اساس صورت‌هاي مالي حسابرسي شده، دارايي‌هاي شركت از رقم 2042 ميليارد ريال در پايان سال 99 به رقم 3175 ميليارد ريال در پايان سال مالي 1400 افزايش پيدا كرده است. همچنين نسبت جاري شركت 141 درصد و نسبت سريع در پايان سال 1400 معادل 102 درصد بوده است كه بر بالا بودن توان شركت در ايفاي تعهدات و كسب موفقيت اين شركت، دلالت دارد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا