صنعت و تجارتگزارش ویژهنفت و انرژی

تفاهم‌نامه همکاری تاپیکو و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به امضاء رسید

با هدف توسعه میادین نفتی و گازی

تفاهمنامه همکاری شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با هدف توسعه میادین نفتی و گازی به امضای مدیرعامل تاپیکو و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) رسید.

به گزارش اقتصاد روز از پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپ نیوز)، تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه میادین نفتی و گازی در مراسمی و با حضور بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و سردار عبدالرضا عابدزاده فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به امضاء رسید.

دکتر بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در این دیدار با اشاره به سیاست‌گذاری‌های انجام شده توسط وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل جدید محترم شستا، در جهت مرتفع ساختن کسری تراز عملیاتی تامین اجتماعی در سالهای آتی،تامین خوراک پایدار مجتمع های پتروشیمی تابعه،خلق ثروت و درآمد پایدار و نیز مرتفع سازی نیاز کشور بر ضرورت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توسعه‌ای در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد.

گفتنی است که این تفاهم نامه با استفاده از توانمندی های دو طرف در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی منعقد شده و مشتمل بر همکاری های دو مجموعه در سرمایه گذاری و مشارکت در توسعه ۲ میدان نفتی-گازی خواهد بود.

همچنین طراحی و مهندسی، تامین تجهیزات و کالا، ساخت و نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری و بهره برداری از پتروالفین فن آوران و پتروشیمی آبادان؛ طراحی و مهندسی، تامین تجهیزات و کالا، ساخت و نصب راه اندازی، تعمیر و نگهداری و بهره برداری در طرح‌های بهسازی و توسعه‌ای پتروشیمی آبادان از جمله خط لوله انشعاب از اتیلن غرب به پتروشیمی آبادان به طول تقریبی120 کیلومتر برخی دیگر از تفاهمات صورت گرفته است.

                                     

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا