اجتماعیاشتغالاقتصادیبازرگانیشهریصنعت و تجارت

سازمان خصوصی مسئولیت واگذاری سرخآبی ها را بر عهده دارد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ عمل به قانون و چابک سازی و منطقی سازی دولت در بخش فوتبال و صرفه جویی در منابع عمومی است، گفت: سازمان خصوصی با همکاری این ۲ تیم مسئولیت واگذاری را بر عهده دارد.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ایرنا،وزارت ورزش و جوانان، نشست مشترک «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، «میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی» رئیس سازمان خصوصی سازی، «محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و برخی از اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس با موضوع واگذاری ۲ باشگاه در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
در این نشست وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نشست اخیر خود با نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل ۴۴ افزود: مطابق قانون بودجه سال ۹۸ بایستی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریور ماه امسال به فرا بورس بروند و تمامی برنامه‌ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش بینی شده و در حال اقدام است.
سطانی فر اظهار داشت: خوشحالم که اعلام کنم ظرف سه سال گذشته شفافیت و ساماندهی مالی و مدیریتی باشگاه در بخش‌های مختلف به خصوص تعیین دارایی‌ها، بدهی، سرمایه ۲ باشگاه و همینطور مالیات ۲ تیم به گونه‌ای پیش رفته که شفافیت لازم را برای قرار گرفتن در مسیر خصوصی شدن اخذ کرده‌اند و بقیه مراحل به نظرسازمان خصوصی سازی بستگی دارد.
وی اضافه کرد: واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ عمل به قانون و چابک سازی و منطقی سازی دولت در بخش فوتبال و صرفه جویی در منابع عمومی است و رئیس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره این ۲ باشگاه اعتقاد و اصرار دارد.
سلطانی فر تصریح کرد: مدیران عامل ۲ باشگاه تمامی اسناد و موارد مالی، حقوقی و قانونی مد نظر سازمان خصوصی را تهیه کرده‌اند و تا زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس مکلف به همکاری کامل هستند.
در این دیدار پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی نیز با قدردانی از جدیت وزیر ورزش در موضوع واگذاری ۲ باشگاه گفت: امیدوارم در سال ۹۸ وعده دیرینه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس با پیگیری و همت سلطانی فر و مدیران عامل ۲ باشگاه عملی شود.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا