اقتصاد کلان و بودجهاقتصادی

سلطان سکه دستگیر شد

فرمانده انتظامی پایتخت:

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌ بعداز ۳-۴ ماه کار اطلاعاتی با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سلطان سکه که در مدت ۱۰ ماه ۲ تن سکه را جمع‌آوری کرده بود، دستگیر شد. به گزارش اقتصاد روز به نقل از  مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص وضعیت نظارت پلیس در بازار ارز و سکه افزود: «سلطان سکه» فردی که در بازار هر کاری که دوست داشت انجام می‌داد و قیمت سکه را بالا و پایین می‌برد، بعد از ۳-۴ ماه کار اطلاعاتی با تلاش کارآگاهان پلیس دو شب گذشته دستگیر شد.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: این فرد در طول ۱۰ ماه فعالیت خود، بر اساس ۵۰۰ سند و مدرکی که در خصوص وی به دست آمده در بحث دلالی سکه نقش اصلی را به عهده داشت و در این مدت حدود ۲ تن سکه را جمع‌آوری کرده بود.

وی گفت:  این فرد دو شب پیش در عملیات پلیس دستگیر شد، به افراد و نوچه‌های خود دستور داده بود در بازار تهران به راه افتاده و بدون توجه به قیمت روز سکه، تمام سکه‌های موجود را بخرند تا در روزهای آینده خودش تعیین کننده نرخ سکه باشد.

سردار رحیمی ادامه داد: سلطان سکه فردی ۵۸ ساله است که پیش از این هم به عنوان دلال سکه دستگیر شده بود. او با پسرش در این زمینه همکاری می‌کرده است که در حال حاضر پسرش با قید ضمانت آزاد است. شخصی که سرکرده معاملات فردایی در بازار تهران بوده، به عنوان نوچه این فرد فعالیت می‌کرده است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا