اجتماعیاشتغالبازرگانیتعاون و کارآفرینیشهریصنعتصنعت و تجارتکشاورزی

همکاری مشترک بین موسسه نوآوران توسعه اقتصاد و گروه صنایع غذایی تالو و اسپینو

در بازدید دکتر پرویز عطایی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه نوآوران توسعه اقتصاد (مجری و طراح مرکز داوری تخصصی کارخانجات و بنگاههای اقتصادی)، از صنایع غذایی اسپینو و تالو در شهرک صنعتی نصیرآباد تفاهم نامه همکاری مشترک بین موسسه نوآوران توسعه اقتصاد و صنایع غذایی تالو و اسپینو به مدیر عاملی مهندس شکری و در راستای توسعه تعاملات بین بخش های بازرگانی،ارتباطات ملی و بین المللی، تبادل تجربیات علمی و فراهم آوردن زمینه های همکاری در جهت توسعه بازار ، مشاوره بین المللی،بازرگانی ،اطلاع رسانی و برند سازی، منعقد میشود.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری اقتصاد روز، در این تفاهم نامه بر تعامل و ایجاد همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات، تجربیات و توانایی های علمی در زمینه اقتصادی در چارچوب تعیین شده، تاکید میشود.


استفاده طرفین از ظرفیت و توانمندیهای مطالعاتی و بازرگانی یکدیگر، تحلیل و ارایه راه حل برای مسائل اقتصادِی،حقوقی و وبازرگانی صنایع غذایی اسپینو و تالو برای ارایه به بازار هدف و همکاری و مشارکت در برگزاری همایش ها، جشنواره ها و نشست های علمی، در سطح ملی و بین المللی از موضوعات این تفاهم خواهد بود.
لازم به ذکر است صنایع غذایی تالو و اسپینو با سالها سابقه و تجارب مختلف در صنعت مواد غذایی، همواره بالاترین جایگاه را برای صدای مشتری قائل بوده است. ایـن مجموعـه بـا هـدف احتـرام و تکریم بـه خواسـت مصرف کننـده، بـا مدت هـا تحقیـق و بررسـی در مـورد بهتریـن نـوع مـواد اولیـه، پژوهـش در خصـوص طعم هـای مختلـف و روش هـای تولیـد و همچنیـن شـیوه های نویـن بسـته بندی جهـت حفـظ ارزش غذایی، حســــاسیت بر حفظ طعــــم و عطـــر مطبــوع محصولات، وارد عـــرصه تولیــد شده است. اسپینو با شعار ”نبض تازه زندگی …“ برندی است که بر پایه ارزش ها و چشم اندازی بلند مدت، ماموریت خود را در صنعت تولید مواد غذایی کشور آغاز کرده است. گروه تالو و اسـپینو افتخـــار دارد در حالـی کـه مامـور تولیـد و عرضه محصـولات مختلـف بـا کیفیت بـالا بـرای سـفارش دهندگان (دیگـر نام هـای صنایـع غذایـی) می باشـد، بتوانـد در زمانـی کوتـاه رتبـه نخسـت طعم و سـلیقه مصـرف کننـدگان را برای محصولات جدید خود کسب نماید.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا