صنعتصنعت و تجارتگزارش ویژه

کمپین خرید بخیر شرکت قالی سلیمان رونمایی شد

در حاشیه نمایشگاه فرش ماشینی و صنایع وابسته

میترا یزدچی

کمپین خرید بخیر شرکت قالی سلیمان با حضور پرویز عطایی ، قائم مقام انجمن فرهنگ سازی  و کاربرد اقتصاد مقاومتی، کاظم اکبرپور ، رئیس سابق نمایشگاه بین المللی تهران ، سید غلامرضا کاظمی دینان ، مدیر باشگاه مدیران یونسکو و همچنین دانیال اسماعیل فر، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ، مصطفی راغب ، خواننده نسل جوان و در حاشیه نمایشگاه فرش ماشینی و صنایع وابسته رونمایی شد.

                             

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد روز ، مصطفی راغب در این مراسم طی سخنانی با اشاره به فعالیتهای خیرانه شرکت قالی سلیمان گفت: ما و شما پیش از این نمونه های بارزی از این فعالیتها را دیده و شنیده ایم . امیدوارم که سایه ایشان مستدام باشد و خدا به هرکسی مانند این شرکت در امور خیر فعالیت دارد عزت بدهد .

دانیل اسماعیل فر، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ، نیز در حاشیه این مراسم به اقتصاد روز گفت: کار خیر در تمام دنیا بخصوص ایران که زندگی خیلی از افراد سخت است تاثیر مثبتی دارد .

وی با بیان اینکه تمام ایرانی ها دوست دارند به یکدیگر کمک کنند ولی توان آن را ندارند افزود: اقداماتی مانند معرفی کمپین خرید بخیر شرکت قالی سلیمان که در راستای انجام مسئولیت اجتماعی ، جدا از وجه اجتماعی وجه انسانی خیلی بالا و زیادی دارد و جامعه ایران خیلی به این نوع ابتکار و اقداماتی نیاز دارد.

                           

این فوتبالیست با تاکید بر اهمیت راه اندازی این کمپین حمایتی اظهار داشت: این کار خیلی بزرگ و فرهنگ ساز است و حداقل می تواند در صنف فرش فرهنگ سازی کند تا سایر شرکتها نیز برای حمایت از اقشار ضعیف درصدی از فروش شان را به امور خیر اختصاص دهند تا هم خودشان و هم خریدارانشان در این امر خیر شریک باشند.

دانیال اسمائیل فر و مصطفی راغب ، تابلوی رونمایی از این طرح را امضا کردند.

                             

سعید منزوی، مدیرعامل شرکت قالی سلیمان نیز در این مراسم به اقتصاد روز گفت: قالی سلیمان از سال 1400 که نشان هدهد را به لوگویش افزود ، توجه به انجام مسئولیتهای اجتماعی را نیز در قالب یک برنامه مدون و استراتژیک را سرلوحه کارهای خود قرار داد.

وی افزود: الحمدلله و به یاری خدا ما تاکنون موفق شده ایم در این مسیر قدم برداریم و امیدواریم تمام واحدهای تولید – صنعتی کشور این کار را به صورت استراتژیک و مدون اجرایی کنند چون یکی از نیازهای واجب ما در کنار فعالیتهای اقتصادی انجام مسئولیت اجتماعی است.

در پایان پرویز عطایی که ضمناً ریاست هیئت رئیسه «مرکز نیکوکاری یاوران امداد» را عهده‌دار می‌باشد از حرکت و طرح سازنده و انسانی شرکت قالی سلیمان که در اعتلای فرهنگ سازی نیکوکاری در بخش اقتصاد کشور می‌باشد قدردانی و برای مسئولان این شرکت آرزوی موفقیت در این طرح را نمود.

گفتنی است دو تن از معلولین تحت سرپرستی شرکت قالی سلیمان نیز در این مراسم رونمایی حاضر شده و از سوی حضار مورد قدردانی قرار گرفتند. خانم یوری، معلول شاعر نیز کتابهای شعر خودش را به مصطفی راغب اهدا کرد.

                           

با راه اندازی کمپین خیر بخیر ، از این درصدی از سود حاصل از فروش کلیه محصولات شرکت قالی سلیمان به امور خیریه اختصاص پیدا می کند و خریداران این شرکت نیز در این امر خداپسندانه شریک خواهند بود.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا