اشتغالاقتصادیتعاون و کارآفرینیگردشگرییادداشت

دکتر مظفری سکان هدایت کیش را بر عهده گرفت

به گزارش اقتصاد روز دکتر غلامحسین مظفری با تصویب شورای عالی مناطق آزاد کشور به سمت مدیرعامل کیش منصوب و سکان اداری این جزیره استثنایی را به دست گرفت.

در میان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس جزیره ای زیبا بشکل بیضوی و بی نظیر خودنمایی می‌کند بنام کیش!

کیش یکی از چهار منطقه موجود در جهان است که دارای درصد اکسیژن خالص زیادی بوده و طبیعتا یکی از استثنایی ترین مناطق خوش و آب هوایی جهان به حساب می‌آید.

دراین جزیره مردم و جانبازان کشورمان راحت تر نفس می‌کشند و کمتر احساس خستگی می‌کنند. در مساحت 5/91 کیلومتر مربع این جزیره 25 هزار نفری سالانه حداقل یک میلیون نفر گردشگر از مواهب طبیعی و امکانات رفاهی آن برخوردار می‌باشند.

این جزیره یکی از امن ترین شهرهای ایران و شاید جهان می باشد.

بنظر می‌رسد راه توسعه کیش در برج سازی بی رویه و از بین بردن طبیعت این جزیره مرجانی که به عروس جزایر مرجانی دنیا معروف است، نبوده و بایستی جزیره به محلی پویا برای گردشگری، تجارت آزاد رقابتی و صادرات مجدد کشور تبدیل شود.

با بررسی سوابق مدیرعامل جدید کیش در سمت‌های مختلف اقتصادی، مدیریتی، اجتماعی و با دیدگاه صاحب نظران شاید بتوان گفت که از جمله مدیران شفاف و بی طرف کشور بوده که امید است با توجه به پتانسیل‌های بالای این جزیره شاهد تحولاتی سازنده و متحول از ایشان و همکارانشان در این منطقه کشور باشیم.

دکتر مظفری دارای دکتری مدیریت توسعه، نماینده دوره هفتم مردم نیشابور، معاون استاندار خراسان رضوی، فرماندار نیشابور، عضو هیات مدیره و معاون سازمان اقتصادی کوثر در تهران، مستشار دیوان محاسبات کشور، ریاست سازمان جهاد دانشگاهی مشهد ، عضو هیات مدیره بانک تجارت ، مدیرعامل بانک شهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران بوده است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا