بازرگانیصنعت و تجارتگزارش ویژه

گام جدید سازنده فروشگاه‌های افق کوروش در بهبود معیشت و اقتصاد کشور

افق کوروش نامیست که کمتر کسی این روز ها با آن غریبه است. در هر گوشه از شهر می توانید فروشگاه های آن را مشاهده کنید و لوگوی قرمز آن را که درست در بالای سر در آن قرار گرفته ببینید. فروشگاهی که تنها هدف آن فروش کالا و رفع نیاز مشتری نیست و به دنبال این است تا  در دنیای پررقابت خرده فروشی بهترین باشد. امکان خرید غیرحضوری در کمتر از چند دقیقه، ارائه تخفیفات روزانه، جوایز ارزنده و جشنواره های جذاب افق کوروش که همه ویژگی هایی هستند که این  فروشگاه را نسبت به سایر رقبا متمایز می کنند.

 

افق کوروش ، اولین فروشگاه تخفیف محور در ایران

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش درست در حوالی تابستان سال 1388 فعالیت خود را به عنوان اولین فروشگاه تخفیف محور آغاز کرد. این فروشگاه زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ است و با هدف توزیع کالاهای مصرفی با قیمت مناسب و کیفیت بالا ایجاد شد. در حال حاضر دکتر مهدی فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و مؤسس فروشگاه های افق کوروش هستند که بعد از حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ مدیریت مجموعه را عهده دار شدند. از مهم ترین ویژگی های این فروشگاه ارائه تخفیف های مختلف و قیمت مناسب به مشتری است. وجود شعبه های مختلف فروشگاه افق کوروش در هر کوچه و خیابان موجب شده تا همه مشتریان دسترسی راحتی به آن داشته باشند.

تعداد شعبه های این فروشگاه زنجیره ای در سال 1400 به بیشتر از 2700 فروشگاه رسیده است. جالب است بدانید که در هر 20 دقیقه یک نفر به  19 هزار کارمند افق کوروش اضافه می شود.. افق کوروش بیشتر از 20 میلیون مشتری دارد و از همین رو به عنوان محبوب ترین فروشگاه های خرده فروشی کشور شناخته می شود. افق کوروش در حال حاضر در میان 500 شرکت برتر ایران در رتبه 40 ایستاده است. امکان خرید اینترنتی و دریافت کالا در کمترین زمان و در درب منزل نیز وجود دارد. برای آگاهی از تخفیف های روزانه و اطلاع از جشنواره های افق کوروش می توانید به سایتokcs.com  سربزنید.

اما افق کوروش علاوه بر خرید کردن به صرفه و تخفیف دار، امکانات ویژه دیگری هم برای مشتریان دارد. اگر  به وب سایت افق کوروش سر زده باشید، احتمالا بخش بلاگ سایت یا مجله کوروش را نیز حتما دیده اید. بخشی که با ورود به آن می توانید وارد دنیای از مطالب جدید و به روز ترجمه شده از معتبرترین منابع شوید. در این مجله اینترنتی هر روز مطالبی جدید در مورد موضوعات مختلف ثبت می شود. با سر زدن به این مجله اینترنتی می توانید طرز تهیه مشهورترین غذاهای ایرانی و فرنگی را یاد بگیرید و با روش های مراقبت از پوست آشنا شوید. می توانید  در مورد علائم انواع بیماری ها و خواص خوراکی اطلاعات کسب و کنید و با دنیای کسب و کارها آشنا شوید. اگر دوست دارید بیشتر در مورد این مجله اینترنتی جذاب بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

با مجله اینترنتی کوروش به سادگی، بهترین باشید

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش این با راه اندازه مجله اینترنتی کوروش به شما کمک کرده است تا در حداقل زمان ممکن به دنیایی از مطالبی که به آن نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.

 

مجله اینترنتی کوروش، دنیایی از مطالب به روز و جدید

مجله کوروش بخش های متنوع و جذاب فوق العاده ای دارد. ماهانه بیش از 100 مطلب جذاب و خواندن در حوزه های مختلف در مجله کوروش منتشر می شود. چه به دنبال لیست بهترین کتاب ها و فیلم های مشهور دنیا باشید و چه قصد داشته باشید در مورد شیوه درست کردن قورمه سبزی یا آخرین متدهای خرده فروشی اطاعات کسب کنید، به هر حال مجله کوروش بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد. کلیه مقالاتی که در مجله کوروش ارائه می شوند، همگی ترجمه شده از معتبرترین وب سایت های خارجی توسط مترجمین حرفه ای با نثری روان و موزون هستند.

 

سرویس آشپزی مجله کوروش

 

کلیه رسپی های آشپزی فرنگی ارائه شده در سرویس آشپزی مجله کوروش از وب سایت های معتبر خارجی ترجمه می شوند. علاوه بر این می توانید طرز تهیه ناب ترین غذاها و خاص ترین خوراکی های ایرانی را با دستورات امتحان شده در این مجله یاد بگیرید. طرز تهیه همه غذاهای ارائه شده در مجله به صورت دقیق و کامل به صورت مرحله به مرحله با تمام جزییات و فوت و فن ها ارائه می شوند. اگر دوست دارید شیوه درست کردن انواع غذاها و پیش غذاهای سنتی و فرنگی، اسموتی، کیک، شیرینی، نوشیدنی و آش، سوپ و ترشی، شوری و غذاهای رژیمی و مجلسی ایرانی و فرنگی را یاد بگیرید، حتماً سری به بخش آشپزی مجله کوروش بزنید.

 

سرویس سبک زندگی مجله کوروش

سرویس سبک زندگی مجله کوروش شامل مقالاتی است که به شما کمک می کنند، تا در حوزه های مختلف سبک زندگی و لایف استایل اطلاعات مفیدی کسب کنید. این بخش شامل قسمت های خانه و زندگی، رشد و توسعه فردی، مد و فشن، مادر و کودک، معماری و دکوراسیون و سفر و گردشگری است. می توانید با مطالعه ترجمه جدیدترین مقالات خارجی به رشد شخصیت خود کمک کنید، ترفندهای خانه داری را یاد بگیرید، معماری و دکوراسیون داخلی خانه خود را به روز کنید و در مورد شیوه برخورد با کودکان و نحوه دلجویی از کسی که دوستش دارید، اطلاعات به روز از مطرح ترین نویسندگان و کارشناسان دنیا دنیا در این حوزه ها را کسب کنید.

 

سرویس سلامت مجله کوروش

یکی از جذاب ترین بخش های مجله کوروش، بخش سلامت آن است. در این بخش می توانید با علائم بیماری های مختلف، نحوه درمان بیماری ها با آخرین متد پزشکی و البته در صورت تایل به شیوه طب سنتی و با استفاده از مواد طبیعی آشنا شوید. در گروه سلامت مجله کوروش می توانید در مورد انواع رژیم های لاغری و تأثیرات مثبت و منفی آن ها اطلاعات کسب کنید و مطالبی در مورد سلامت جسم، زیبایی پوست، مو و سلامت ذهن و روانشناسی بخوانید.

 

سرویس هنر و سینما مجله کوروش

اگر اهل فیلم و سینما باشید، این بخش از مجله کوروش مخصوص شما است. در این سرویس جذاب هر روز نقد و بررسی برترین فیلم های جهان به قلم منتقدان مشهور سینمای دنیا را بخوانید. علاوه بر این نقد و بررسی جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی در بخش هنر و سینما مجله کوروش به صورت روزانه منتشر می شود.

 

سرویس کتاب و ادبیات

اگر اهل مطالعه هستید ما برای شما نقد و بررسی و معرفی مشهورترین آثار ادبی ایران و جهان را در سرویس کتاب و ادبیات مجله کورو ش فراهم کرده ایم. علاوه بر این مروری بر زندگی مشهورترین نویسندگان ادبیان ایران و جهان یک بخش جذاب دیگر سرویس کتاب و ادبیات مجله کوروش است. همچنین معرفی، خلاصه و نقد و بررسی جدیدترین کتاب ها در زمینه رشد و توسعه فردی، انگیزشی، کسب و کار، کارآفرینی و استارتاپ و … هم در دستور کار سرویس کتاب و ادبیات مجله کوروش قرار دارد.

 

سرویس علم و تکنولوژی مجله کوروش

آخرین قسمت مجله کوروش، مربوط به سرویس علم و تکنولوژی است. در این بخش می توانید مقالاتی در زمینه خرده فروشی، ایده های کارآفرینی، هوش مصنوعی، جدیدترین اپلیکیشن های کاربردی بخوانید و ساعت ها در دنیای جذاب علم و تکنولوژی پرسه بزنید.

منبع: blog.okcs

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا