اجتماعیبهداشت و درمان

انتخاب کاظمی به عنوان رئیس کمیته پیگیری ماجرای مسمویت دانش آموزان/ ماموریت کمیته به دستگاه‌ها برای بررسی همه جانبه

پیرو ماموریت رئیس مجلس به چهار کمیسیون برای تشکیل کمیته ویژه بررسی ماجرای مسمومیت دانش آموزان؛

نشست اعضای کمیته پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان با حضور ۴ کمیسیون تخصصی مجلس برگزار و کاظمی به عنوان رئیس کمیته انتخاب شد.

به گزارش اقتصاد روز، سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری نشست کارگروه پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به 4 کمیسیون تخصصی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، کمسیون امور داخلی کشور و شوراها، بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات برای پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان ماموریت دادند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همین راستا اعضای کمیسیون‌های مذکور به جهت تشکیل کمیته پیگیری ماجرای مسمویت دانش آموزان دو نفر را معرفی کردند و پس از رأی گیری میان اعضا بنده به عنوان رئیس کمیته، جواد کریمی قدوسی نایب رئیس، زهرا شیخی سخنگو و محمد وحیدی نیز به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اضافه کرد: بعد از ظهر روز گذشته نشست مقدماتی با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، سلامت و بهداشت، حوزه سیاسی وزارت کشور برگزار و پس از اخذ گزارش های اولیه، دستگاه‌ها را برای بررسی بیشتر و همه جانبه ابعاد ماجرا مامور کردیم تا گزارش تکمیلی خودشان را به کمیته بدهند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا