اجتماعیبهداشت و درمان

تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی اولویتی اساسی در سطح کشور

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:مسئله تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی در سطح کشور به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از فارس، قاسم جان‌بابایی در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: مسئله تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی در سطح کشور به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌های موجود به نحو احن استفاده شود.
وی افزود: ساخت بیمارستان ترومای اردبیل از لحاظ اجرایی درحال اتمام است و در تلاش هستیم با مشارکت مسؤولان استانی تا زمان سفر رئیس‌جمهور به اردبیل این پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری شود.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رفع مشکلات پروژه‌های بیمارستانی برای ما امری بسیار مهم و قابل توجه است که در این زمینه با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و بومی تلاش ما بر این است که بتوانیم ارائه خدمات مطلوب به بیماران را در اولویت کاری قرار داده و به بهترین شکل وارد عمل شویم.
جان‌بابایی تصریح کرد: تعرفه‌های درمان با مشارکت بخش خصوصی و اختصاص تسهیلات برای اجرای بیمارستان اولویت اساسی است و با مشارکت بخش خصوصی اجرای پروژه‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم در امر مجهزسازی بیمارستان به طور شایسته عمل کنیم.
وی اذعان داشت: همکاری بخش خصوصی در تحقق اهداف مورد نظر می‌تواند مؤثر باشد که به همین منظور اقدامات لازم برای توسعه و بهبود بخش بیمارستانی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا