اقتصادیصنعتصنعت و تجارت

تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به صورت تجمیعی از طریق خوشه های صنعتی و تعاونی ها

معاون وزیر صمت در مراسم اختتاميه بزرگترين نمایشگاه توانمندي صنايع كوچك و متوسط استان البرزخبر داد:

معاون وزير صمت در مراسم اختتاميه بزرگترين نمایشگاه توانمندي هاي توليدي-صادراتي و فرصت هاي سرمايه گذاري صنايع كوچك و متوسط استان البرز گفت: تامین زیر ساخت های مناسب ، آموزش، حمایت و پشتیبانی از واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط از جمله برنامه هایی است که دولت در دستور کار قرار داده است.

به گزارش اقتصاد روز و به نقل از روابط عمومي، حسن صالحي نيا افزود: خوشبختانه و با همت تلاشگران عرصه تولید و صنعت كشورو همكاري و همراهي مسئولان، اقتصاد كشورمان بدون توجه به فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در مسیر توسعه است.

وي با اظهار خرسندي از كيفيت برگزاري بزرگترين نمایشگاه توانمندي هاي توليدي-صادراتي و فرصت هاي سرمايه گذاري صنايع كوچك و متوسط استان البرز به برنامه هاي دولت براي حمايت از صنايع كوچك و متوسط اشاره كرد و افزود: تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به صورت تجمیعی از طریق خوشه های صنعتی و تعاونی ها و همچنين تامین منابع مالی مناسب برای تامین  مواد اولیه این واحدها  از جمله برنامه های در راستاي حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است.

صالحي نيا ادامه داد: يكي ديگر از برنامه هاي حمايتي دولت براي صنايع كوچك و متوسط تامین زیر ساخت های مناسب ، آموزش، حمایت و پشتیبانی از این واحدهاست كه اميدواريم با عملي شدن اين حمايت ها شاهد رونق بيشتر صنايع كوچك و متوسط كشور باشيم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اينكه  از مجموع 978 شهرک صنعتی مصوب کشور، 807 شهرک در حال آماده سازی و بهره برداری ،اظهار كرد: این شهرک ها 74 هزار و500 قرارداد ساخت واحد تولیدی و صنعتی دارند.

صالحی نیا خاطرنشان كرد: 67 هزار واحد تولیدی و صنعتی در کشور وجود دارد كه بیش از 90 درصد این واحدها صنایع کوچک و متوسط هستند

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا