اجتماعیاشتغالشهریصنعت و تجارتگردشگری

حضور با شکوه هتل بزرگ شیراز درسیزدهمین نمایشگاه گردشگری

نمایشگاه بین المللی تهران، امسال هم میزبان بزرگترین نمایشگاه گردشگری داخل کشور یعنی نمایشگاه گردشگری و صنایع گردشگری (International tourism and handicrafts exhibition) ) است. نمایشگاهی که سال‌هاست در تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی، آژانس‌های گردشگری، فعالان صنعت گردشگری، هتل های ایران، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مختلف گردشگری خارجی در آن مشارکت می‌کنند.نمایشگاه گردشگری تهران که تا سال گذشته به نام نمایشگاه گردشگری تهران و صنایع وابسته برگزار می‌شد، هرساله میزبان صدها شرکت، سازمان، هتل و اقامتگاه، فعالان گردشگری و… است و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز از آن حمایت می‌کند. اسامي شرکت کنندگان در اين نمايشگاه همه ساله از سوي برگزارکننده در اختيار UNWTO قرار مي‌گيرد و حضور در آن به عنوان يک رکورد از سوي این سازمان در سوابق شرکت کنندگان ثبت خواهد شد. علاوه بر آن، اين نمايشگاه تنها نمايشگاه در حوزه صنعت گردشگري و هتلداري در تهران است که توانسته مجوز قانوني سازمان توسعه تجارت را اخذ کند. این نمایشگاه که امسال قرار است با نمایشگاه عیدانه صنایع دستی ادغام شود و شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی (که زیر نظر میراث فرهنگی است) مسئولیت آن را برعهده بگیرد، به صورت تفکیک شده در سه بخش تاسیسات گردشگری، غرفه های صنایع دستی و میزهای سرمایه گذاری برگزار می‌شود. سازمان های مربوطه در بخش فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این رویداد را فضایی بسیار مناسب برای بهینه‌سازی ارتباط چهره به چهره می‌دانند. با توجه به موقعیت جغرافیایی استثنایی و جاذبه‌های فوق‌العاده زیبای تاریخی، فرهنگی، طبیعی، زیارتی و ماجراجویی در ایران، امید است با برپایی این نمایشگاه، بتوان صنعت گردشگری را در سرزمین ایران رونق داد.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری-تحلیلی اقتصاد روز، مجموعه هتل بزرگ شیراز در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضوری فعال دارد.هتل بزرگ شیراز به عنوان یکی از مراکز بر‌تر اقامتی کشور که همواره میزبان برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و… بوده است به عنوان تنها هتل لوکس شیراز دارای غرفه اختصاصی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران می باشد که با گروه‌های هتلداری مانند لاله، هما و کوثر به رقابت پرداخته است.
هتل شیراز بر فراز سلسله جبال شمال شرقی شیراز،زادگاه فرهنگ و هنر ایرانی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی بنا گردیده است. اشراف به دروازه قرآن و باغ های شیراز،نزدیکی به اماکن تاریخی تخت جمشید،حافظیه و آرامگاه سعدی،امکان دسترسی آسان به فرودگاه و شاهراهای اصلی کشور،این هتل را از نظر مکانی در شرایطی منحصر به فرد قرار داده است. هتل شیراز ضمن پایبندی به ارزش های خود نسبت به جلب رضایت میهمانان با ارائه عالیترین درجه خدمات گردشگری در شهر شیراز،بر آن است تا با ارتقاء مستمر کیفیت و بروزرسانی سطح دانش کارکنان،تجهیزات و خدمات خود،سالیان متمادی بهترین گزینه جهت ارائه خدمات لوکس و نوین پذیرایی به نسل امروز و نسل آینده باشد. اشاعه فرهنگی در صنعت گردشگری کشور با ارائه خدمات استثنایی و فراتر از انتظار میهمانان داخلی و خارجی بعنوان بیانیه چشم انداز این هتل در نظر گرفته شده است.
اقامتی آرام با چشم اندازی چشمگیر
کلیه پرسنل هتل شیراز کاملا بر این موضوع واقفند که ارزش ها با رویارویی با میهمانان در هر سطحی بوجود می آیند و این موضوع در ارائه خدمات با بالاترین درجه استاندارد نمود می یابد. هتل شیراز در تمام تعاملات خود با سهامداران،میهمانان،همکاران و اجتماعاتی که با آنها همکاری دارد،امین و بی پیرایه خواهد بود. هتل شیراز به کلیه مقاصد ذینفعان،ارزش های میهمانان و تفاوت های فرهنگی و اعتقادی میان آنها کمال احترام را خواهد گذاشت. مهارت،خلاقیت و شور واشتیاق بعنوان ضرورت های اجتناب ناپذیر کاری هر یک از پرسنل هتل شیراز تعریف گردیده است. جهت بهبود مستمر مهارت های مدیریتی و کیفیت خدمات ارائه شده،هتل شیراز خود را مبتکر و به کار گیرنده بهترین و جدیدترین فرایند ها در این زمینه می داند.
دکتر پرویز عطایی،مدیر پایگاه خبری-تحلیلی اقتصاد روز، از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین صنایع دستی بازدید و با حضور در غرفه‌ هتل بزرگ شیراز با مهندس حمید جاویدان مدیر هتل بزرگ شیراز گفت و گو کرد.
دکتر عطایی در این بازدید از زحمات و تلاشهای اعضای هیات مدیره و گردانندگان این مجموعه،تشکر کرده و افزودند با توجه به سرمایه‌های گرانقدر موجود در استان فارس در بخش گردشگری ازجمله تخت جمشید، سعدیه، حافظیه و باغ ارم در بین مردم داخل و خارج از کشور،صنعت گردشگری در این استان جایگاه ویژه‌ای داشته که با دلسوزیها و تلاشهای بی وقفه برادران ظهیر امامی موجبات توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در استان گردیدند.
لازم به ذکر است اجرای برنامه های متنوع هنری و موسیقی غرفه هتل بزرگ شیراز را یکی از پر بازدیدترین غرفه های نمایشگاه نموده بود.
وی در پایان با اشاره به استقبال پرشور علاقمندان و گردشگران داخلی کشور از این نمایشگاه، برپایی این رویدادها رو موجب هم افزایی دست اندرکاران صنعت گردشگری کشور دانست.دکتر عطایی از خداوند توفیقات روز افزون را برای این مجموعه خواستار شدند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا