اجتماعیصنعت و تجارتمحیط زیستنفت و انرژی

قدردانی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از عملکرد تاپیکو در تصفیه فاضلابهای خراسان شمالی

علی سلاجقه ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که از اقدامات مجتمع پتروشیمی خراسان(  تاپیکو ) در رابطه با احداث و نصب استریپر قدردانی و بر ادامه حمایت از اینگونه طرح های پتروشیمی ها تاکید کرد .

وی در حاشیه نشست هیات دولت در گفتگو با اقتصاد روز این طرح را از مصوبات دور اول سفرهای ریاست جمهوری به خراسان شمالی خواند و افزود : در آن سفر با توجه به شرایط منطقه و آلوده شدن آب و خاک با فاضلاب رئیس جمهور درخواست کردند فاضلاب ها تصفیه شوند که خوشبختانه این طرح یکی از طرح‌های واقعاً جهادی بود که انجام شد و من بابت اجرای آن از پتروشیمی و استاندار خراسان شمالی که این پساب وارد چرخه و چاه‌های منطقه پلمپ و از دسترس خارج کردند قدردانی می کنم.

سلاجقه افزود : در این پتروشیمی در رابطه با بحث بهینه سازی نیز کار بسیار خوبی در رابطه با آلاینده های جوی انجام شده بود که باز ما همان جا از مسئولین امر قدردانی کردیم .

معاون رئیس جمهور یادآور شد : ما از این پس نیز هر کدام از پتروشیمی ها و پتروپالایشگاه ها در رابطه با طرح های زیست محیطی اقداماتی انجام دهند هم حمایت و هم قدردانی می کنیم .

گفتنی است پروژه زیست‌محیطی مجتمع پتروشیمی خراسان با حضور دکتر بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری تاپیکو، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مقامات استان خراسان شمالی آذر ماه امسال به بهره‌برداری رسید.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا