اجتماعیشهری

مسابقات بین المللی قرآن ؛ متنوع و متناسب با سلایق مخاطبان بوده است

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته با توجه به تنوعی که در مسابقات وجود داشت، برپایی نمایشگاه های جانبی و تخصصی و همچنین حضور گسترده متسابقین اعم از بانوان و آقایان، نوجوانان و جوانان و همچنین نابینایان موجب شد که مسابقات به صورت یکنواخت برگزار نشود و همه سلیقه ها را پوشش می دهد.

به گزارش اقتصاد روز حجت‌الاسلام شیری ، مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با ستاد خبری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: هرساله شاهد برگزاری مسابقات بین المللی قرآن به صورت پیشرفته تر و در عین حال آسانتر هستیم زیرا بسیاری از فرایندها هم برای برگزار کنندگان و هم برای شرکت کنندگان به دلیل تجربیاتی که وجود دارد، سهل شده است.
وی اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته با توجه به تنوعی که در مسابقات وجود داشت، برپایی نمایشگاه های جانبی و تخصصی و همچنین حضور گسترده متسابقین اعم از بانوان و آقایان، نوجوانان و جوانان و همچنین نابینایان موجب شد که مسابقات به صورت یکنواخت برگزار نشود و همه سلیقه ها را پوشش دهد.
وی با اشاره به وجود مشکلات در اثر حادثه سیل اخیر در جامعه عنوان کرد: با توجه به مشکلات موجود، برگزاری این مسابقات و اجرای آن به صورت پخش زنده از طریق شبکه های رادیویی و تلویزیونی، موجب قرآنی شدن فضای جامعه و کاستن آلام رنج دیدگان حوادث اخیر شد.
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه با مثبت ارزیابی کردن نقش کمیته های فنی، تبلیغات و اطلاع رسانی، مالی و سایر کمیته های پیگیری در زمینه برگزاری مسابقات گفت: از ماه ها قبل و همچنین در زمان برگزاری مسابقات، تبلیغات بسیار خوبی در سطح شهر و فضای مجازی صورت گرفت و هزینه های مربوط به هربخش از قبل در اختیار آنها قرار داده شده بود.
حجت الاسلام شیری با بیان اینکه مسابقات در این دوره نیز همانند دوره های قبل مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفت ، افزود: برترین ها در این مسابقات در واقع نخبگان  و قهرمانان جهان اسلام هستند و نباید پس از برگزاری مسابقات از این افراد غافل شویم بلکه باید آنها را به عنوان قهرمانان قرآنی در جامعه مطرح کنیم و از حضور آنها در عرصه های مختلف در جهت پیشبرد اهداف جامعه اسلامی بهره ببریم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا