بازرگانیصنعت و تجارتیادداشت

نقش بازرگان کارآفرین خود ساخته ، سازنده و مستقل در انتخابات اتاق بازرگانی ایران

 در بین کاندیدا‌های ریاست اتاق بازرگانی ایران، نام آقای احد عظیم‌زاده توجه مرا بخود جلب کرد.

در سفر‌هایی که برای تهیه گزارش کاری و یا تفریحی در استان مازندران داشتم غیر از زیبایی‌های ویژه طبیعت استان، همواره در ورود به سلمان شهر (متل قو) مجتمع فوق‌العاده زیبا و با عظمت “پروژه قو الماس خاورمیانه مرا وادار به توقف و برانداز کردن آن می‌نمود که شاید از لحاظ مجتمع‌های گردشگری در ایران و خاورمیانه بی‌نظیر باشد و همواره فکر می‌کردم چه تشکیلاتی و یا فردی و با چه توانی و چه انگیزه‌ای دست به ایجاد چنین پروژه‌ای که می‌تواند باعث کسب آبرو و افتخار برای ایران باشد، اقدام به چنین کار مهمی کرده است.

با توجه به حرفه روزنامه‌نگاری دست به کنکاش و تحقیق نموده و متوجه شدم که این حرکت ملی و بزرگ توسط شخصیتی کارآفرین و خودساخته بنام آقای احد عظیم‌زاده بدون اتکا به کمک‌های دیگران و بدون استفاده از رانت ساخته و پرداخته شده و افتخاری بزرگ برای ایران در جهان کسب کرده است.

مقدار بیشتری که تحقیق کردم متوجه شده که ایشان با وجود رکود اقتصادی صادرات فرش ایران در جهان، با برقراری ارتباطات در جهت احیای صادرات فرش ایران، تلاشی شبانه روزی، عاشقانه و عملیاتی انجام می‌دهند.

در گفتگو و صحبت با بازرگانان اتاق ایران و تبریز و شخصیت‌های اقتصادی کشور در نهایت آقای احد عظیم‌زاده را فردی بسیار شایسته و لایق برای اقتصاد کشور و اداره ریاست اتاق بازرگانی ایران یافتم.

عظیم‌زاده شخصیتی شجاع، خودساخته، با شخصیت اجتماعی بالا، کار آفرین سازنده و اشتغال‌زا، فعال اقتصادی که در کار‌ها وامدار کسی نبوده و راه تعامل با بازرگانان، مردم و حتی دولت و مجلس را هم خوب آشناست و می‌تواند با رأی هیأت نمایندگان در اتاق ایران نفسی تازه و حرکتی نوین ایجاد نموده و امتحان خود را در این امر مهم و حیاتی در پیشگاه الهی و برای سازندگی اقتصاد ایران و مردم عزیز اسلامیمان ایفا نمایند.

پرویز عطایی ،  سردبیر پایگاه خبری اقتصاد روز 

 

 

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا