اجتماعیشهریمحیط زیست

تهران، فردا هم برفی است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی می‌شود فردا (دوشنبه) شدت بارش‌ها در تهران بیشتر شده و از حوالی ظهر فردا تا ظهر سه‌شنبه شاهد بارش باران و برف در تهران خواهیم بود.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ایرنا،فریبا گودرزی اظهار داشت: وضعیت جوی امروز تهران، ابری تا نیمه ابری و گاهی بارش باران و برف و مه رقیق است و از فردا ظهر تا ظهر سه شنبه هم بارش برف شدت بیشتری پیدا می‌کند.

بارش در سواحل خزر شدت می‌گیرد

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته بارش‌ها در سواحل خزر ادامه دارد و بر روی ارتفاعات البرز مرکزی هم بارش برف و باران به شکل پراکنده داریم، ادامه داد: از بعدازظهر دوشنبه ( ۲۷ آبان) تا ظهر سه شنبه در بخش‌های سواحل دریای خزر شاهد شدت بارش‌ها خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب و غرب رگبار باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت. بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور هم مانند اصفهان، یزد، دامنه‌های زاگرس مرکزی، قم، شرق لرستان برف و باران دارند.

وی تاکید کرد: شدت بارش‌ها امروز در شمال خلیج فارس، بوشهر و جنوب خوزستان است که به شکل رگبار و رعد و برق خواهد بود. چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس هم برفی و بارانی خواهد بود و احتمال رخداد سیلاب و آبگرفتی در این مناطق وجود دارد.

گودرزی بیان داشت: روز دوشنبه، گستره فعالیت سامانه علاوه بر این مناطق، شرق و شمال شرق و همینطور دامنه‌های جنوبی در سمنان را هم درگیر می‌کند. برای روز دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس و بوشهر بارش ها شدیدتر می‌شود.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه از شدت بارش ها کم می‌شود و فعالیت آن در جنوب و نیمه شرق کشور بیشتر خواهد شد. روز چهارشنبه هم روی نوار شرقی درگیر این وضعیت جوی است و اواخر این روز سامانه از کشور خارج می‌شود.

گودرزی با اشاره به گرم‌ترین و سردترین مرکز استان گفت: همدان با ۹ درجه کمتر از صفر سردترین مرکز استان و اهواز با ۲۷ درجه، گرم ترین مرکز استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا