اقتصادیبانک و بیمه

تجلیل از بانک انصار در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور پررنگ بانک انصار به عنوان تنها حامی این طرح خداپسندانه در سالن اجتماعات پردیس علامه‌طبابایی شهرستان خرم آباد برگزار شد. به گزارش اقتصاد روز به نقل از اداره‌ کل‌ روابط‌عمومی‌ و تبلیغات بانک انصار، در این جشنواره که استاندار و معاونین وی، نمایندگان استان در مجلس شورای‌اسلامی، نماینده ولی‌فقیه، رییس سازمان خیرین کل کشور، روسای ادارات کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و اداره‌کل زندان‌های استان حضور داشتند، بانک انصار به‌عنوان تنها حامی خیرین مدرسه ساز معرفی و آقای یوسف‌وند به‌عنوان نماینده و مدیرشعب بانک انصار استان لرستان مورد تجلیل و قدردانی قرارگرفت.

براساس این گزارش، به منظور بهینه و حداکثرسازی استفاده تبلیغی از فضای جشنواره، طرح‌های تسهیلاتی و خدماتی بانک در مکان‌های مناسب نصب و بطور مستقیم در چند شبکه تلویزیونی کشوری و داخل استان، پخش شد.

کمک به آزادی 1020 زندانی محکوم به جزای نقدی توسط بانک انصار

از بانک انصار بخاطر آنچه که «اقدام انسان دوستانه وحرکت خداپسندانه» در راستای آزادی زندانیان محکوم به جزای نقدی نامیده شده است، قدردانی شد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی‌وتبلیغات، مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو وبخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح در تقدیرنامه خود اعلام داشت که با کمک و مساعدت های بانک انصار تاکنون 1020 نفر از محکومین از زندان آزاد و به آغوش خانواده وجامعه بازگشته‌اند.

براساس این گزارش، سابقه درخشان بانک انصار در انجام مسئولیت های اجتماعی باعث شده است تا سازمان مذکور از این بانک درخواست کند که زمینه آزادی بیشتر زندانیان محکوم به جزای نقدی را فراهم و اقلام اهدایی و حمایت از برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی، احکام و نماز را نیز به کمک های خود اضافه کند.

حمایت بانک انصار از بیست وهشتمین همایش سیاست‌های پولی و بانکی

بانک‌انصار به‌عنوان پیشتاز رویکرد اصلاح شبکه‌بانکی کشور که درسال 1392 نخستین کنفرانس توسعه مدیریت پولی وبانکی را با حضور کلیه بانک‌های کشور برگزار کرد، از بیست وهشتمین همایش سیاست‌های پولی وبانکی پژوهشکده پولی وبانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش های بین‌المللی صداوسیما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، حمایت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وتبلیغات، همایش سالانه سیاستهای پولی و ارزی که در آن دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار نیز حضور داشت، همواره به عنوان فرصتی برای بررسی چالشهای پیش روی سیستم بانکی و مالی کشور و ارایه راهکارهای عملی برای برون رفت ازآنها مطرح بوده است. براین اساس امسال نیز کمیته علمی بیست و هشتمین همایش سیاستهای پولی و ارزی همگام با سیاستهای دولت برای توانمندسازی و رشد هرچه بیشتر اقتصاد کشور و در تداوم موضوعات مطرح شده در همایش پیشین، موضوع اصلی همایش را «اصلاحات ساختاری برای ثبات مالی» معرفی نمود  تا طی نشستها و سخنرانی های تخصصی تمامی ابعاد این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

حاضران این همایش که با هدف بررسی کلان روندهای بین المللی سیاست های پولی وارزی، ایجادفضای مناسب برای دست اندرکاران امورمالی و بحث وتبادل نظر درخصوص آخرین تحولات حوزه پولی و ارزی برگزار می شود طی دو روز شاهد سخنرانی رییس کل محترم بانک مرکزی، رییس محترم پژوهشکده پولی وبانکی، معاون محترم و مشاور اقتصادی رییس جمهور و جمع کثیری از صاحبنظران وکارشناسان و اجرای پنل های مختلف تخصصی بودند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا